top of page

Zakaj ladies tease?

Si se kdaj spraševala, kaj je tease dance? Angleška beseda tease zelo lepo opiše moje delo. V mislih si predstavljam dekle, ki zapeljivo in strastno pleše in s svojim plesom izraža ženstvenost, moč, pogum, ranljivost, nežnost, strast. Na videz zelo nasprotujoče si energije, vendar menim, da smo ženske ravno to - nasprotja, in ta nasprotja nas delajo privlačne.


To iščem, ko ustvarjam koreografije. Vsaka je odraz mojega počutja. Imam obdobja, ko sestavljam počasne, nežne koreografije, imam obdobja, ko udari ven tista moja bolj divja plat :) Temu prilagodim tudi izbor pesmi. Ali pa je obratno? Pravijo, da te določena knjiga najde, ko si za njeno vsebino pripravljen; verjamem, da enako velja za glasbo. V nekem trenutku zaslišim pesem in že vidim plesne korake…


V enem obdobju svojega življenja sem delala kot go-go plesalka.

Uživala sem v tistih trenutkih, ko sem stopila na oder in si res dala duška. Poznaš ta občutek? Ko si polna energije in greš ven "žurat" s tistim metuljčkom vznemirjenja v želodcu...in komaj čakaš, da boš končno na plesišču in potem na polno plešeš naslednje tri ure, brez odmora. Ko sem leta 2012 pričela s tečajem tease dance, sem imela v mislih te občutke; dekletom sem želela ponuditi ples, ki jih ne bo omejeval s plesno zvrstjo in s plesnimi koraki. Ob katerem se bodo počutile zapeljive, ob katerem bodo zvezde in si bodo v tem enem trenutku dovolile biti vse to, česar jih je zunaj plesne dvorane morda sram/strah biti. In bodo sčasoma to samozavest iz plesne dvorane prenesle tudi ven v svoje vsakodnevno življenje.


Moj moto je Pleši in pusti svoji ženstvenosti, da zasije. Ideja mojih koreografij je torej pomagati dekletom, da najdejo svojo ženskost in samozavest in jo izrazijo preko plesa. Poleg tega pa mi je pomembno, da se dekleta zabavajo med tem, ko se učijo in osvajajo novo gibanje.


Zadnje objave
Arhiv
Spremljaj me
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page