top of page

Sedem let je, odkar sem prvič stopila v studio...

Sedem let je, odkar sem prvič stopila v studio... v svet tease danca, ne vedoč v kaj se spuščam. Prijateljica me je prosila, če grem z njo na prvo delavnico za podporo. Seveda sem šla, saj rada poizkusim nove stvari. Prva delavnica je bila res nekaj drugačnega... že sama misel, da si lahko stabilna na stolu v raznih pozah se je zdela skoraj nemogoča... da pa boš zraven še plesala in zapeljiva... se je zdelo pa že bizarno nemogoče. Rekla sem si, samo na začetku bom tukaj, dokler se prijateljica ne navadi tega plesa... ta začetek traja že sedem let in nikoli nisem obžalovala da sem del te skupine.

Ples različni ljudje doživljamo različno. Zame je to prostor, kjer se zgubim in hkrati najdem. Ne obstajam, a se počutim zelo živo. Tukaj ne gre samo za ples, učenje korakov, ampak je veliko več. S tease dancom ne osvajaš samo publiko, ampak tudi sebe, ker konec koncev plešeš zase. Leja je kot trenerka, in izven treningov tudi kot naša prijateljica, vedno poudarjala, kako se skozi ples sprejemamo, kako se imamo raje in postanemo samozavestnejše.

Biti del tease dance skupine ni samo biti plesna skupina, ampak skupina žensk, ki nas združuje ljubezen do plesa in želje, da si želimo narediti zase nekaj več. Vsaka koreografija ima svojo zgodbo, je drugačna in vsaka ženska se lahko najde v vsaj eni koreografiji. Kot povsod, ni vse popolno in ne moreš pričakovati sprememb in da boš osvojila ples ob stolu čez noč. Še vedno smo tudi me kdaj nerodne ob stolu, kdaj pademo iz njega, modrice pa so že naše dobro poznane prijateljice.

Zavedam se, da imajo nekateri ljudje predsodke glede tega kaj počnemo... ampak, kar dobiš s plesanjem v tease dance skupini, je veliko več in absolutno odtehta vse predsodke drugih, saj se naučiš ravno tega, da delaš to, kar imaš rada in da delaš zase.

Po vseh letih treningov in nastopov, ki smo jih dale skozi, sem se včasih spraševala ali smo že

dosegle svoj vrh. In ko že misliš, da si dosegla vse, poizkusila vse in videla vse, pride v studio Leja z novo koreografijo, ki nas vse pusti brez besed. In to te napolni z adrenalinom in da voljo za naprej in pri sebi veš da to je razlog, zakaj si tukaj.


Zadnje objave
Arhiv
Spremljaj me
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page