top of page

Tease Dance kot ples mi omogoča raziskovanje druge, drznejše plati moje osebnosti

Z Martino sva se spoznali v plesni šoli Buba, kjer sva nekoč poučevali - ona salso, jaz tease dance. Povabila me je k svojemu, takrat novemu projektu - salsa plesni skupini Saoco. Prva koreografija je bila sprejeta z navdušenjem, zvrstilo se je nekaj skupnih nastopov in 7 let kasneje s skupino nastopamo po odrih na mednarodnih salsa festivalih.

Plesni nastop skupine Saoco na Dunaju, december 2018
Martina in Karel Flores (ena izmed najboljših salsa plesalk na svetu, pri kateri se je Martina učila in tudi vodila njeno skupino v Sloveniji)

Martino občudujem in cenim zaradi njene plesne zagnanosti, vztrajnosti, trdega dela in preskoka, ki ga je v teh letih naredila pri plesu in gibanju. Ogromno se lahko naučim od nje. Svoj čas in energijo neutrudno vlaga v plesna izobraževanja in rezultat je še kako viden. Lahko rečem, da je ena izmed najboljših plesalk salse pri nas.

Letos januarja se je pridružila tečaju Ladies tease in spodaj si preberite njeno razmišljanje:

»Prej kot sam ples me je na Ladies Tease Dance pritegnila trenerka. Leja, izkušena, srčna ter predana plesalka in plesna pedagoginja, ki stavi na osebnostno rast - svojo in svojih tečajnic. Deljenje najlepših trenutkov tedna z drugimi tečajnicami, predstavljanje sebe prek risbe, glasno razglašanje, da sem "najboljša plesalka na svetu", in meditacije ob zaključku plesne ure so nekaj, kar pač ne ponudi vsak tečaj.

Pa seveda premagovanje lastnih strahov in omejitev - sploh nisem vedela, da me je denimo strah delati stojo ob steni, dokler mi ni Leja naročila, naj jo naredim. No, čez nekaj treningov sem se tudi jaz veselo postavljala na glavo. To so te male zmage. :) Velika zmaga pa je recimo tisto, ko greš s skupino na oder in odplešeš show. Ko se postaviš pred ljudi z vsemi svojimi nepopolnostmi - in neizmerno uživaš. Ali pa se ti zdi grozno, ampak čez nekaj dni gledaš nazaj in se zavedaš, da delaš tisto, kar te morda res plaši, a hkrati žene naprej, da si vedno boljša in da daš vse od sebe.

Tease Dance kot ples mi omogoča raziskovanje druge, drznejše plati moje osebnosti. Tiste, ki v profesionalnem in družinskem okolju običajno ostane ob strani. Pa daleč od tega, da bi bilo vse seksi in zapeljivo! Gre bolj za vzpostavljanje odnosa z lastnim telesom. Kako se lahko giblje in kaj vse lahko skozi njega izrazim. Tista ura in pol, ko sem lahko res jaz - v neki novi vlogi. Tisti, ki jo izberem sama.

Seveda so tukaj "negativni" stranski učinki ... ki jih jaz pač nikoli ne vidim kot res negativne. Težke koreografije so priložnost za trening možganov. Nezadovoljstvo, ko mi ne gre, je opomnik, da je včasih treba vložiti veliko truda v nekaj, kar mi je pomembno. Modrice na nogah so znak, da sem plesalka. Muskelfiber me spomni, da sem naredila nekaj dobrega za svoje telo. Čas in denar, ki sem ju porabila za tečaj, sta vložek v mojo rast, razvoj in zabavo. Za nič od tega mi ni žal.

Še več stvari pa je seveda pozitivnih. Krepitev mišic nog, rok, trebuha, hrbta ... (O ja, da prideš na stol, dol z njega, se prevališ po tleh, narediš kick, se dvigneš v most in potem vstaneš z zapeljivim rollom ... po hitri glasbi ... je treba biti kar močan. :)) Raztezanje! Kako boš sploh dvignil nogo prek stola, če se ne moreš dotakniti prstov na nogi?! Koordinacija, ravnotežje, kondicija in podobno pa so itak zadeve, ki jih izboljšamo s čisto vsakim plesom. Prav poseben plus so druge ženske, s katerimi delim parket - unikatne, močne, vsaka na svoji poti, vsaka na svoj način zgled in idol.

Ladies Tease Dance dela moje življenje bolj pisano, bolj živahno, boljše. In hvaležna sem za vsako uro v plesni dvorani.«


Zadnje objave
Arhiv
Spremljaj me
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page