top of page

Ali izraziš sebe ali pa skrivaš sebe. In zakaj bi skrivala?

Nikoli si nisem predstavljala, kam me bo popeljal tease dance ali si mislila, da se bom našla v njem, našla nov svet in hkrati del sebe. Niti si nisem mislila, da bo to postalo del mene. Ampak ostaneš, ker je prebudilo nekaj novega v tebi. Del tebe, ki ga še ne poznaš. V teasu dancu ni prostora za »varno igro«. Ali izraziš sebe ali pa skrivaš sebe. In zakaj bi skrivala? Če kje, se boš tukaj počutila varno izraziti se, prebuditi svoje čute in biti samo to kar si.

Če ni ovir, potem ni možnosti za učenje. Ena izmed ovir, ki mi je ostala v spominu, je bila sedenje na naslonjalu majhnega zložljivega stola s prekrižanimi nogami in biti elegantna… moje misli so bile o vseh 15718x možnih načinih, kako lahko padem iz stola ali pa sploh ne uspem priti do te točke. Ja… prvi dan se je zdelo nemogoče. A ko sem dala čez prvo fazo strahu, se mi sedaj zdi vse skupaj smešno. Zdaj je stol moj prijatelj, moj pomočnik in ne sovražnik. Zdaj je ples na njem nekaj, česar se veselim. Kateri nov trik nas bo Leja tokrat naučila na stolu? Česa še nismo naredile in kako visoko bomo tokrat postavile mejo?

Za mene je tease dance povsem druga zvrst plesa. Ni samo piljenje koreografije, delo na tehniki, razvijanje movementa, ampak iskanje svojega stila, svojega jaza skozi ples, izražanje sebe. Biti ti, v največji meri, ustvariti sebe kot plesalko, kakršno si sama želiš. In skoraj si ne znam predstavljati boljše mentorice za doseg tega razvoja, kot je Leja. S svojo toplino te bo z roko peljala na pot, skozi koreografijo, ti pokazala vse mikro korake, svoje preverjene trike, delila s tabo vso svoje znanje in izkušnje, v zameno pa ti njej svojo interpretacijo njenega dela. Da, odkrila boš sebe in to je tisto kar Leji veliko pomeni- osebna rast. Če iščeš skupino, kjer se boš zgolj prepotila ob ritmu glasbe, potem to mogoče ni tvoja najboljša izbira. Če pa iščeš skupino, tim, izzive (sem spada premagovanje strahu pred padcem iz stola) in predvsem z vsako koreografijo na novo premagano oviro, male zmage, kako si osvojila neko popolnoma novo tehniko, za katero si mislila, da je nikoli ne boš…potem si naša! ;)

Tease dance je dokaz, da so cilji nedosegljivi samo dokler niso osvojeni.

Najboljša plat treningov je ta, da se po njem ne počutiš utrujeno in brez energije ampak ravno obratno. Tease dance te napolni z energijo, ne fizično ampak psihično, senzibilno in ženstveno.


Zadnje objave
Arhiv
Spremljaj me
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page