top of page

Dekleta, ki si zaslužijo posebno omembo

Ko sem leta 2012 pričela s poučevanjem tease dance, je k meni na tečaj prišlo nekaj navdušenih deklet, ki so ob meni ostale vse do danes. Ko pomislim nanje, se zahvalim življenju, da me je obdarilo z njimi.


Takrat še zelo nesigurna v svoje delo in koreografiranje, sem bila vsak mesec presenečena, da so dekleta še vedno vpisana na tečaj (ni zanimivo, kako razmišlja naš um? Namesto, da bi nas podpiral in rekel: »To, odlično ti gre, le tako naprej!«, je poln dvomov in strahov). In še kar so vztrajala. Na koncu se je oblikovala skupinica 6 – 8 stalnih tečajnic in cel izziv je postal, kako »nove« tečajnice vključiti v tečaj. Razlika v znanju je namreč postajala čedalje bolj opazna, zato sem skupino zaprla in z dekleti smo pričele trenirati.


K temu, kje je danes tease dance, je največ pripomogla samoiniciativnost prav teh deklet. S svojo prisotnostjo na treningih, željo po znanju in napredku ter idejo o nastopanju so me na nek način prisilile, da sem začela delati: da so moje koreografije postajale daljše, boljše in bolj zahtevne, bolj privlačne za publiko, da sem začela razmišljati o priložnostih za nastopanje, o kostumih… Naredile smo facebook skupino, se predstavile na številnih nastopih, organizirale številna fotografiranja skupine in pričele snemati plesne videe. Zaradi priložnosti, ki so jih soustvarila dekleta, je nastala tudi tale spletna stran; nabralo se je namreč toliko materiala, da ga je bilo potrebno nekje zbrati :).


Z vsem tem pa sem tudi sama rasla in se razvijala kot plesalka, saj sem se morala nenehno izboljševati in izobraževati. Pa ne, da mi je bilo hudo – sploh ne! To je bil čudovit »push« v mojem življenju, ki me je in me še vedno pelje višje na moji plesni poti. Včasih so mi nastopi zbujali strah in negativne občutke (o ja, kljub temu, da sem že »tolikokrat« nastopala, mi je vsak nov nastop predstavljal psihološko vojno! ampak o tem drugič J), danes pa se jih veselim, vsak je nova priložnost za rast, po vsakem sem še močnejša in bolj utrjena ter vesela, da sem zmogla in sem bila boljša, kot na enem prej. Vsaka koreografija, ki se je lotim, mi predstavlja svojevrsten užitek in komaj čakam, da staro točko dokončamo in začnemo novo. Ena ideja vodi v drugo in to samo zato, ker imam nekoga, na katerega lahko to znanje prelijem.


Z eno besedo: moja dekleta so me čisto nepričakovano odpeljala na zanimivo plesno potovanje, ki še vedno traja, stale so mi ob strani ob vseh vzponih in padcih in zaslužijo si posebno omembo in zahvalo: Natalija, Klavdija, Nataša, Sylvia, Caludia in Katarina (ki sicer ni več del skupine, je bila pa ob meni večji del plesne poti) - hvala vam, da ste iz mene oblikovale osebo, kakršna sem! Za vaš input in vso energijo, ki ste jo vložile v ples. In najpomembnejše – za vas čas, ki ste ga posvetile plesu in družbi z mano v plesni dvorani!


Mojim dekletom so se pridružile nove, ravno tako čudovite plesalke, s katerimi nadaljujemo plesno pot – kdo ve, kam nas bo odpeljala?


Zadnje objave
Arhiv
Spremljaj me
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page